torsdag 4 mars 2010

Underbara Torsdag!

Hopp, och vart tog veckan vägen denna gång då? Det är helt sanslöst vad det går undan i svängarna. Snart är det iaf helg och jag är ledig!
Idag har jag haft en uuubermysig dag i stan! Först Lunchis med Ct! Och sen fika med Josefine Och martin. Som förövrigt är världens bästa pojkvän.. Martin alltså, Till Jossan då. Inte mig. Vi är inte ihop. Ni förstår va?
Jaja.
Tillbaka till alaweekend! Då jag är ledig, (vet inte om jag sa det men det tåls att sägas igen...) Imorgon blir det iaf mys med räkor och vin, fasst rebecka är ju vegetarian,, och de andra äter inte skaldjur... Så det blir väl bara jag som ska äta de då... Men vad gör det? Dom andra får tugga på en ostbit. Ska vilket fall som helst bli en trevlig och lugn kväll med underbara vänner! <3 Lördag blir det festis hemma hos ct! :) Ska bli riktigt kul!!
Nu ska jag sprattla till tvn och kolla movie.
Ha en underbar Torsdagskväll alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar