fredag 26 mars 2010

Lyckad kväll!

Hej vänner. Hur behandlar fredagen er? Fan vad kul det var igår!! Galet skoj! Sitter här ensam nu...(nej ingen hade bortamatch inatt...vaken alltså..) jag mår lite som jag förtjänar. Bakfull och förjävlig. Men det var det värt!
Jag sa aldrig det igår, men vill ni veta hur lång bilfärden upp va? 11 timmar...till sälen!?!?!?!? whatafuck!? Jag ska aldrig mer åka ht med fyra brudar,inte iaf förens nästa gång... Men definitivt inte gå in på ett stort köpcentrum på vägen...... harre.. Men jaja. Fram kom vi, dock en del hundralappar fattigare...men vad gör det om hundra år? Stugan är sjukt bra. Bastu, och jätte stor.
Igår fick vi förfesta själva. Det ska vi inte göra idag, Träffa mkt roliga människor igår! Här är några bilder från våran Lonley förferra igår, jag och rebecka hade lite kameraskoj när de andra två sengångarna gjorde i ordning sig. Harregud vad gör man i typ två timmar!?! Jaja snygga blev dom, sjukt snygga. Nu ska jag väcka de andra så vi kan dra ut i backen! Hoppas ni får en fin fredag:)!




1 kommentar: