tisdag 16 mars 2010

Tungjatjeta!

Nu trodde ni nog att jag sladda riktigt ordentligt över tangenterna va? Men icke, det betyder Hej. På albanska. Men det vet väl alla....(?),..
Idag känner jag mig som en rätt liten människa. I sinnet då, min kroppsstorlek verkar va samma som igår. Är så trött att jag tror ögonlocken ska åka ner till knäna..Ska snart ta och hälsa på John lite. Blund alltså..
Det slog mig idag hur sjukt fort tiden går. Sinnes.
Nästa vecka drar vi till sälen! Fasen vad skoj det ska blir brudar!!! Eller hur?:D
Ceazydaisy.
Hemskt ledsen mina vänner. Men jag har inte mycket ork alls för att skriva något vettigt idag. Tar det imorogn istället...Så god natt på er alla!

Förresten,, fan vad barn är underbara!

*Fråga: När är den rätta åldern att gifta sig?

23 är den bästa åldern, för då har ni känt varandra jättelänge!
Alexandra, 10 år

Ingen ålder är bra att gifta sig vid. Du måste vara en idiot för att gifta dig.
Fredrik, 6 år

När du är 84, för när du är så gammal jobbar du inte mer, och man kan ligga i sovrummet och älska varandra hela dagen.
Carola, 8 år

När jag är färdig med förskolan ska jag hitta mig en fru.
Martin, 5 år

hahah den sista är ju klockren! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar