lördag 13 mars 2010

Helg.

Jovars, Dumt att klaga. Jag har en lugn helg, och gillar det. Kortet visar även hur mkt jag gillar Andreas Johnsons gröna skinnpaj, som han har på sig på stundade melodifestival. Jag har själv letat efter en grön liknande goding i typ ett år nu...(Jossan vet). Har inte hittat någon, Men Hans är helt perfekt.
Nåväl..Vem som ska vinna? Salem al fakir. Sicken goding. Vem tycker ni?

......ursäkta de sjukt fula underläggen...



Blixten funkar bra... Nu ska jag forttsätta att göra absolut ingenting!

Förresten jag har förståt vad många människor gör för att glömma och gå vidare från problem nu för tiden, förnekelse. Tydligen det nya. Man kan göra det i allt, jobb, kärlek, pengar, vänner, ja hela livet. Förneka så finns det inte. Men jag har även insett hur det funkar....Och det gör det inte. Det funkar ungefär lika bra som att hoppas på att solen aldrig kommer gå ner ( eller upp) igen. Så förneka aldrig, ta tag i saker och problemen istället! slut på döpratet. Ha en fin kväll*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar