fredag 19 mars 2010

Godmorgon!

Igår kväll var jag trött. Jag är dömd till sömn när jag lägger mig framför tvn med täcke och hela köret klockan nio på kvällen. Troja gick på tv. Den är tre timmar lång. You wish! Klockan 21.20 vaknar jag till med ett ryck. Då har jag alltså somnat. Klockan 21.20!?! Harregud. Inte så jätte konstigt att jag vakna med speedeffekt imorse klockan sex. Hela världen låg framför mina fötter och det kändes som jag kunde leverera stordåd. Tja.. Sådär gick väl de. Men har iaf hunnit med spinning. (dock bara en halvtimme.. Inte mkt för världen. Men bättre än inget!) It´s in your head. Och solat! Innan klockan nio.
Ger mig själv en klapp på axeln, Dankeschööön. Jenny, carro o jessica får ocså en. Då dem hade tagit sig upp ur sitt paradis bland täcke och kuddar och trotsat regnet för en svettig halvtimme.
Det regnar förresten, hur underbart?! Jätteunderbart. Då försvinner förhoppningsvis snön ganska snart:)
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen bege mig till jobbet! Ha en underbar Fredag!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar