onsdag 31 mars 2010

Välkommen onsdag!

Harrejiiisus, Hur kan det växla på en handvändning? Jag pratar om min pigghet.
Har vart en lång dag på jobbet, mycket att göra, och kort med folk tar ut sin rätt på min stackars (.....nu för tiden rätt gamla kvinnokropp...) :P MEN jag har ändå vart ovanligt pigg, och tyckt att det vart riktigt skoj, speciellt de sista timmarna! Wierd? Men PANG, bom i bygget sa det! Så fort jag satte mig på bussen sjönk min pigghet som en sten. Tror jag höll på att somna ca 10 gånger på väg hem... Jaja. Hur mår ni?
Jag mår förövrigt väldigt bra. Solen är här, och hoppas den kommit för att stanna ett tag. Den behövs för att tina upp svenskarnas rätt så stelfrusna hjärtan. Så folk blir glada, pigga, sociala, brunbrända. Och allmänt snygga och härliga. Gillar det bättre än när allla är bitterbleka, Klagar på trötthet, mörker och förkylning, och att dom borde träna mer inför beach 2010..

Måste berätta en grej. Ni vet att man kan vara rätt tankspridd ibland (iaf jag) Och lägga ifrån sig saker på de mest underliga ställen. När jag skulle jobba igår första dagen efter sälen resan hitta jag inte mitt personalkort. Jag leta verkligen ÖVERALLT. I alla väskor, i jackor, tröjor, jeans.... Ja ni vet. Vill poängtera att det inte är så käckt att tappa bort det... Iaf, Inatt vakna jag till för en stund då jag hade handen under kudden. Och vad fann jag inte? Jovisst, Kortet. Under kudden?!!
Jag drömmer även om gina :)

Ta hand om er inatt. Själv kommer jag slockna som en liten gris.
Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar